niedziela, 22 grudnia 2013

8 kulek

Wczoraj byłam na przedświątecznym spotkaniu z moimi koleżankami. Skoro są święta to i prezenty. Na początku pomyślałam żeby upiec jakieś ciasteczka, ale stwierdziłam, że lepiej nie truć nikogo przed świętami ;). Lepiej niż pieczenie wychodzi mi jednak robienie biżuterii, a ostatnio wciągnęło mnie oplatanie kulek, w związku z czym postanowiłam zrobić bombko-wisiorki - na święta mogą wisieć na choince, a po świętach na łańcuszku. Tak oto powstało 8 kulek:


Jako wisiorki

TOHO 11/0 w kolorach: silver-lined crystal, ceylon frosted peach, silver-lined frosted rosaline, silver lined frosted gray, inside color lt topaz sea foam lined, opaque frosted cherry, silver-lined frosted lt amethyst, iside color jonquil/emerald lined.

Jako bombki. Były też zdjęcia na choince, ale wyszły tak rozmazane (wszystkie 20), że wstyd je publikować.

A tutaj już zapakowane w super pudełka, bo bez klejenia (tylko wycinanie).



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz