wtorek, 14 października 2014

Guzik z ogniwkiem


Miałam nic nie zrobić na to wyzwanie, ale... Moja siostra ma kolczyki z guzikami. Nosiła je kiedy rozpoczęło się to wyzwanie i pomyślałam, że zrobię jej do nich bransoletkę z ogniwkami łączonymi full persian (bardzo jej się podoba to łączenie). Wybrałam się do pasmanterii z zamiarem kupienia małych guzików w kolorze jasnozielonym, podobnym do tych w kolczykach. Niestety nie było żadnych małych guzików zbliżonych do nich kolorystycznie, Znalazłam za to małe, srebrne guziczki i je kupiłam (razem z kilkoma innymi, bo może w przyszłości się przydadzą). Stwierdziłam, że z powodzeniem zastąpią te, które sobie zaplanowałam. Bransoletka wyszła jednak bardziej dla mnie niż dla niej, ale zawsze może pożyczyć. I tak oto zgłaszam ją na wyzwanie KK.

chain maille bracelet

Jesień zdecydowanie nie sprzyja robieniu zdjęć. Miesiąc temu o tej samej porze (czyli ok. 17) zdjęcie byłoby lepsze. Dołączam jeszcze jedno, na ręku - moim zdaniem wyszło lepiej.


Bransoletka jest trochę jakby lejąca, więc guziki raz są na jedną stronę, raz na drugą. Na szczęście tylna strona wygląda dobrze, więc nie stanowi to problemu. Dla potwierdzenia - porównanie przodu i tyłu:



2 komentarze: