czwartek, 13 lutego 2014

Kapelusz Kapelusznika w wersji koralikowej





"Alicja w Krainie Czarów" kojarzy mi się głównie z Kapelusznikiem, a Kapelusznik ze swoim kapeluszem. W scenach bez niego wyglądał jak nie on (ale odkrycie ;) ). Na wyzwanie Kreatywnego Kufra stworzyłam jego kapelusz z koralików:

peyote hat Alice in Wonderland

Żeby był on w miarę podobny do oryginału wzorowałam się na tym plakacie:


Kapelusz jest takiego rozmiaru (trochę zbyt jasne to zdjęcie wyszło):


A tył wygląda tak:

Rozmazane i niewyraźne to zdjęcie, ale już dałam sobie spokój z robieniem lepszego po tym jak w trakcie fotografowania spaliłam łańcuszek o lampkę. Mam nauczkę, że nie należy dotykać lampki w okolicy żarówki metalem. Poparzone palce i przepalony łancuszek (z jednego mam teraz dwa) na jakiś czas nie dadzą mi o tym zapomnieć.

4 komentarze: