piątek, 19 września 2014

Spirala: Magatama i Toho 8/0

Wiele razy spotkałam się z bransoletkami-spiralami i stwierdziłam, że sama muszę ich spróbować. Zrobiłam dwie - z koralikami Toho Magatama i Toho 8/0 - żeby porównać efekt końcowy. Obie robiłam takim samym wzorem - 5k 1k, jednak ich kształt jest nieco inny.
Przy takim układzie bardziej podoba mi się robienie spirali Magatamą. 8/0 lepiej wyglądają w połączeniu z 11/0 i 15/0 i zamierzam zrobić taką bransoletkę w przyszłości. Na razie spirale zakończyłam, ponieważ obecnie jestem zakręcona na punkcie pierścionków ściegiem peyote, mam też kilka pomysłów na sznurki sutasz.

Bransoletką z Magatamą podziękowałam za pomoc.

beaded rope bracelet spiral

Ta z Toho 8/0 trafiła do pudełka mojej siostry. Sama sobie wybierała kolory, chociaż "wybierała" to za dużo powiedziane. Lubi gdy koraliki są tego samego typu - ze zmrożonych transparentnych miała akurat do dyspozycji tylko te dwa, z Toho 8/0 też niewiele mogła wybrać.

beaded rope bracelet spiral

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz